tralalala

Det är så skönt med sommar, speciellt när man kan sitta ute, utan att frysa!
Idag träffa jag Jessica med barnen, vi åkte iväg till Hökarängen på någon öppna förskola, det va kul och det bjöds på korv :)
Sen va det bara trevligt att umgås med andra också!
Tiden gick jättefort och helt plötsligt va klockan halv 4 och vi börja dra oss mot tunnelbanan för att ta oss till Farsta, men Totte kom och hämtade mig/Elsa vid Hökarängen och vi åkte hem :) Där mötte mamma och Stoffe upp oss och vi gick upp till oss och jag bjöd mamma på en morsdagmiddag, allt blev jättegott!
Bjöd på Köttfärssås och Spagetti samt glass och massa frukt, sen tog jag och mamma enn glas vin till maten ;) Lite lyx, haha!

Ska försöka träna lite mer den här veckan, då jag inte jobbar föräns på lördag... suck, ogillar att jobba på helger, umgås hellre med Totte då.. men men, det ger pengar! =)


Kommentarer
Mamma

Tack för en jättetrevlig kväll tillsammans med Er.

2010-06-01 @ 08:04:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0