Mys i gropen och hemmadag

Igår så träffade jag Steph och Liam, vi tillbringade dagen med lite shopping samt mys i gropen med barnen. Det va jättekul och kameran användes flitigt kan jag ju lova :)

Köpte 2 nya linnen, 1 tunika och underkläder till mig, Elsa fick 1 snygg tröja samt strumpbyxor, hon måste ju ha något undet alla kjolar hon har ;)

Igropen köpte jag och Steph med oss 3 cider var och satt och pratade som förr, det kändes bra faktiskt!

Idag har jag och Elsa haft en hemma dag med lek och mys. Vi åt lunch tillsammans och vilade efteråt. Rikitgt mysigt! Jag älskar de stunderna.
Sen när Totte kom hem började jag med middagen, sen nu på kvällen va vi och handla lite gottis till kvällen. Jordgubbar, choklad och daimtårta. Haha svullosar! Men det blev chokladdoppade jordgubbar samt lite tårta till så ska det låta.

Imorgon ska jag följa med min mamma och bror till Ikea. Ska handla lite smått därifrån :) Ska bli skoj, har inte vart där på länge!
Elsa ska vara hemma hos Totte och mysa :)
Sen på kvällen ska vi nog käka på Olearys, ska faktiskt bli jätteskoj!


Elsa som precis fått en puss på näsan av Liam och som också vägrar ha mössa!


Hej då mamma!


Kommentarer
maria

va mysigt ni haft det.

fina bilder

Kram Maria

2010-05-08 @ 13:29:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0