mycket bilder :)

Har hunnit träna en gång på Sats, Elsa va jätteduktig på barnpassningen, gnällde lite, men nöjde sig med sin snuttehund. Blev jätteglad när jag kom.

Vi gick mest igenom maskinerna, men ska försöka komma igång på riktigt nästa vecka. Det är ju så mycket som händer den här veckan....

Igår tillbringade vi kvällen hos familjen Kildén, alltid lika trevligt, Elsa va lite blyg i början, men efter bara någon minut fastnade hon för J:s kille Tedh :) Hon satt i hans knä mestadels av kvällen, åkt J:s rullstol och mös med katten. Det kändes skönt att det gick bra, med tanke på att hon ska sova där i natt :)

Nu på morgonen har jag packat ner det sista till Elsa som hon behöver inatt, samt allt Totte och jag behöver på landet. Jag har hunnit pixa mig och lite så :)

Snart kommer Totte hem, hoppas Elsa hinner vakna innan så hon hinner få mat innan vi åker, annars får hon äta därborta :)

 



Så här ser jag ut ikväll :)



Kommentarer
maria

hoppas ni hade skoj på Festen i Fredags

I morgon är det sista föräldragruppen & sångstunden innan sommarlovet

Hoppas vi ses

Kramar Maria

2010-05-16 @ 18:42:06
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0