Ikea!

Igår tillbringades halva dagen på Ikea. Jag, min mamma och lillebror åkte dit på morgonen och va där ca 3 timmar. Jag gjorde av med ca 2000 kr. Fick hem rätt mycket till det :) Bla ett nytt skrivbord för 149 kr!! samt lite saker till Elsas rum, och till lägenheten.

Sen på kvällen gick vi upp till Olearys, där vi mötte upp Stephanie o Liam. Där käkade vi lite och hade jättetrevligt!!  Synd bara att Danne Spelnörd inte kunde komma :O haha!

Dagen har tillbringats hemma, vi åkte iväg en snabbis för att handla Mattes present. Han fyller år på torsdag och ska ha världens fest på fredag. Vi ska dit, Elsa ska till Jennifer och Kicki och sova, för första gången :) F¨se hur det går. Hon har ju än så länge bara sovit hos mina och Tottes föräldrar, men jag tror hon klarar det :)

Veckan kommer bli spännande, det är mycket annat än festen på fredag som kommer hända, men mer info om det kommer senare :)


Kommentarer
maria

va kul din vecka låter.

kommer du i morgon??

Love M

2010-05-09 @ 20:53:04
cassandra, mamma till josefin

jag vill se allt fint ni köpt :D VISA! :D hahaha

2010-05-10 @ 21:24:08
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Mikaela - Mamma till Nova

Hej! Vill bara tipsa om fyra tävlingar jag har igång just nu. Vinsterna är ett paket namnnappar,Haklappar med valfri text,Barnvagnsskylt och presentkort på Barnkalas.se på 150 kronor.



Kom gärna in och delta :)



Mvh // Mikaela



*Ps; Om du inte vill missa alla mina roligheter på bloggen får du gärna lägga till mig på bloglovin :)

2010-05-11 @ 17:44:33
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0