helgen

Helgen har tillbringats på mysiga men regninga landet. Hade hoppats att jag skulle få sola lite, men ack nej. Istället blev det sitta på varandra under taket och lyssna på regnet, riktigt mysigt :)

Lördagen tillbringade jag och Elsa på kalas, firade lilla Sara-Li som fyllt 1 år, jätteskoj! Jättegoda tårtor!!
Sen kom vi till landet igen och jag deckade i 1timme! Jag blev så trött att jag va tvungen att lägga mig i våran sovhytt och vila, haha! Sen gick vi och la oss vi 21 tiden, tittade inte ens på eurovision, tyckte det va onödigt nu när Sverige inte va med!

Idag blev det träning, med Amina från min gymnasieklass, jätteskoj! Kom på att vi nästan bor grannar, så vi måste verkligen träffas oftare! Haha, köra ut Totte och Elsa och dricka lita vin ;)

Nej men nu ska jag kolla runt lite, bilder kommer upp senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0