Helgen i ord

Helgen har tillbringats med massa mys, jobb och barnfri tid!
I Fredags, på självaste valborg, lunchade jag, Elsa, min mamma och bror i Centrum, sen så tog de med sig Elsa hem till sig och jag gick hem och vilade. Vid 2 tiden kom Totte hem och vi slängde iväg oss till Ica Maxi för att handla allt som behövdes under kvällen, då N&D från Årsta skulle komma o käka middag.
Vi hade jättemysigt, bjöd bla på snittar och mousserande till förrätt, anlbröst med 2 olika såser samt potatispure till varmrätt och sen hemmagjord vaniljglass med honungswookade jordgubbar. Kvällen blev lyckad och vi kom inte i säng föräns vid halv 3.

Lördagen tillbringade vi i sängen till ca 12, då vi gick upp och åt brunch :) Elsa komm tillbaka vid 13 tiden, så jag hann umgås med henne innan jag drog till jobbet.
Kan säga att det va jättejobbigt att jobba! 35 barn!! och äldsta va 6 år. Det va typ barn överallt!!

Idag så åkte vi hem till vh och hälsa på katterna. Har verkligen saknat de massor! Vi va där till typ halv 7 :)

Nu ikväll ska vi käka min Herman, haha sök på det om du inte vet vad det är. Surdeg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0