Dagen....

har tillbringats hemma. Har sovit skit de senaste nätterna och igår jobbade jag på en rätt så jobbig midag. Jobbiga gamla människor som tror man kan bete sig hur man vill bara för att man har pengar och är gammal.

Men idag blev det mys med Elsa. Jag har velat sova hela dagen, men det funkar ju inte när man har en aktiv liten dam. Imorgon hoppas jag på fint väder, så kanske man kan gå ut och mysa lite med picnic!

Fick min kamera imorse, har köpt min lillebrors kamera, en Nicon D3000, då han köpt en ny.

Middagen blev färsbiffar med ugnsstekt potatis:





Kommentarer
Becca & baby

Gud så gott det ser ut! :D

2010-05-13 @ 19:07:55
URL: http://grrsexymama.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0