Resan

De senaste dagarna har jag vart en ganska arg person. Inte av någon specifik anledning, jag har bara vart arg på allt.
Jag vet inte om det är något som ligger bakom och skaver. Jag vet bara att jag ligger och tänker massor just nu, speciellt på nätterna. Jag kommit in en period där jag vaknar och inte kan somna om, jag ligger bara och tänker, sen kommer den olustliga känslan. Det känns som jag har glömt något, men jag kommer inte på vad.

Jag längtar efter våren, efter promenader, efter dagar på balkongen med te. Jag längtar så det bara skriker om det.

Snart är det 3 år sen, 3 underbara år sen! Det har vart en lång resa, men allt va värt det!
Jag minns fortfarande hur dåligt jag mådde innan, vilken ångest jag hade varje dag. När skulle jag få vara lycklig, när skulle jag få det jag va värd.

När jag träffade dig, blev allt bara bättre. Jag kände mig älskad. Jag är älskad av dig, varje minut, varje sekund.

När jag är med dig, är jag trygg



Kommentarer
Mamma

Älskade dotter, du är oerhört älskad både av din far och mor.

Men jag förstår vad du menar.



Kram på Er alla tre

2010-03-17 @ 22:06:03
Melissa - Vincents Mamma

ja jag hittade oxå massor till Vincent men fick hejda mej jag tänkte att han kan ju "önska" sej lite kläder i födelsedags present ;)



jadu det undrar vi här hemma oxå jag har gjort ett test men det visade inget men ska ringa om en tid för VUL så man vet säkert..skulle jag vara det ska jag aldrig äta p piller mer för jag äter ju det nu men funkar tydligen inte isf ;)

2010-03-18 @ 10:40:09
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Ida- Molly och neilas mamma

hej!

längesedan nu!

hur e det med er?

går frammåt nu, snart 1år sedan vi fick våra små!



ha det toppen!

2010-03-18 @ 10:58:35
URL: http://www.mittlillalivochjag.devote.se
Totte

Jag älskar dig!

2010-03-18 @ 11:19:15
Ellinor

Rörd!Kram Ellinor

2010-03-18 @ 15:54:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0