Seperationsångest?!

Vi har lämnat ifrån oss Elsa 17 hundra miljoner gånger känns det som, vi är vana och det har alltid kännts bra. Men idag blev allt bara kaos, så fort jag satt Elsa i mamma och pappas bil kände jag hur tårarna brände.
Jag saknar henne så fruktansvärt! Även fast jag aldrig få gå på toa ifred, eller sova ordentligt på nätterna så vill jag ha henne i närheten hela tiden! Jag vill sniffa på henne, pussa och krama henne!

Och det blev inte lättare av att Elsa va extra pussig och kramig idag! Hon har pussat ihjäl mig!

Jag älskar den ungen av hela mitt liv! Hon och Totte är mitt allt och jag hatar att vara utan de.


Jag hoppas verkligen jag kommer kunna släppa efter lite ikväll, så jag har skoj. =)


Kommentarer
Marie

Var gärna med i tävlingen på min blogg, du tävlar om en röd "hopp" ren för barn :) Kram!

2010-03-07 @ 09:05:19
URL: http://lillmian.se
Mamma

Hoppas att du hade kul, man kan behöva komma bort från vardagen för att kunna sakna den och glädjas för det man har även om det känns motigt många gånger. Elsa var väldigt snäll och pussig. Hon pussade på Smaragd. Dom blev bästisar. Hon sov bra men maten var ine sä där jätteintressant. Jag saknar henne så fort hon åkt hem för hon är så underbar. Många glada skratt åt hennes minspel som blir mer och mer.

2010-03-07 @ 11:07:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0