Onsdag

Sovit som en klubbad säl inatt, vilket behövdes! Jag har verkligen sovit dåligt de senaste nätterna! Sen blev det inte sämre av att Elsa vaknade halv 9 imorse ;)

Idag blev det en långis till Som en saga, där vi hittade en "teutonia timmy" från 2006 som vi, eller rättare sagt min mamma köpte till henne själv. Hon ville ha en vagn som hon kan ha hemma hos de så de slipper släpa med sig våran vagn varje gång. Så det blev en fin svart/röd en :) Det märks att jag gillar rött va? ;)
Sen blev det lite handling, sen hem. Elsa somnade i vagnen och står nu på balkongen och sover.


Berit kommer hit om ca 1 timme, jag ska hinna äta lunch innan :P

På söndag åker jag och Elsa till Skåne, det blir en sista gång i det fina huset innan det ska säljas :( känns lite konstigt med tanke på att vi har vart där nästan 4 gånger per år när vi va små, jag älskade huset och det finns så många minnen därifrån.
Men det ska bli kul att åka :)

Nej nu väntar lunchen.



Kommentarer
Twiggy

jaså? vart i skåne är det ni ska?? =) Kanske man kan passa på att träffas?

2010-03-24 @ 13:15:56
URL: http://twiggzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0