Mormor

Jag är helt slut som människa!

Allt började i Torsdags, då jag fick reda på att min mormor hamnat på sjukhus, efter att ha satt i halsen. Hon hade åkt akut in med ambulans efter flertal försök, med bla hjärt o lungräddning. Men hon klarade sig inte =(

Så i Söndags morse tog jag, min mamma och Elsa tåget ner till Skåne(som redan va planerat, men mest för att träffa mormor, vilket jag inte hann)

Vi har tillbringat dagarna i huset, sen på hennes rum på hemmet där hon bodde med att plocka ihop allt hon ägde. Kan ju säga att damen hade ton med kläder! Rockar, koftor, kjolar och blusar. Hon hade så fina kläder. Massa märkerklädes. Allt hamnade i säckar som ska ges bort.
Möblerna kommer också ges bort.
Jag hittade en tavla jag bla ville ha, en jag köpt tidigare till henne.

Elsa har vart underbar de här dagarna, även fast hon har haft jätteont i magen. Har tyckt så synd om henne!

Jag Elsa och min mamma har alla delat en 180 säng, trångt och varmt kan jag ju säga.

Nej men nu ska jag umgås med min famillj, planera  inköpt för Elsas födelsedag


Kommentarer
maria

O va tråkigt. jag undrade vart du höll hus.

Vi saknar dig i valla.

Vi kör igång den 12 :e igen för nu är det påsklov både i kyrkan & på FT.

Beklagar!

Kram Maria



2010-03-31 @ 21:51:00
Mamma

Tack för att du och Elsa finns och att Ni ställde upp så för mig dessa dagar i Skåne. Jag är Totte evigt tacksam att jag fick låna Er och även att jag får ha er nära mig under begravningen. Det är så tufft nu att jag snart inte vet vilket ben jag skall stå på.



Kramis

2010-04-01 @ 21:51:57
Miku

kramar

Har inte riktigt vågat kontakta dej och säga något. Ville inte störa er.

Stackars lilla Elsa. Nån aning om varför hon har ont? Kanske pga mjölkprodukter osv?

Vi ser fram emot 25e ^-^

2010-04-02 @ 16:14:01
URL: http://miku-san.babyblogg.se
ida- mamma till molly och neila

Jag beklagar verkligen!!

det finns inget hemskare än att mista en när och kär!

massor av kramar till dig och er, hoppas det kan se lite ljusare ut snart.

2010-04-07 @ 20:46:06
URL: http://mittlillalivochjag.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0