hmm

Ikväll blir det myskväll, jag skriver nu medans Totte nattar Elsa, lite senare än vanligt men hon ville vara uppa och dansa till så ska det låta, och vi kunde inte säga nej :)


Udag blev det en prommiz till Maxi där vi handla massa mat till Elsao ch middagen tills ikväll som bestod av hummersoppa från jobbet samt lövbiff, hasselbackspotatis sås och en sallad, jättegott!!
Vi har också hunnit träffa min pappa på lunch i Centrum samt hälsat på Tottes kusin Camilla och hennes hundvalp Molly, jättesöt!



Jag är verkligen jättesugen på att bli gravid igen, min kropp skriker efter det! Jag längtar verkligen! Jag kan ligga på kvällarna och nätterna och bara längta efter sparkar. Ligga och känna och drömma mig bort.

Jag trodde inte jag skulle längta så mycket som jag gör, ibland mår jag verkligen dåligt av att se andra gravida! HUR SKA DETTA GÅ?!



Kommentarer
Nadja

Oj är du redan sugen, jag saknat det inte alls och skulle inte ens kunna tänka tanken än hihi :)

2010-03-19 @ 21:57:15
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
cassandra, mamma till josefin

Ska ni skaffe en till lr? ;D hahah!

2010-03-19 @ 23:00:44
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Anonym

vad säger Totte om ett barn till då?

2010-03-20 @ 11:16:59
Melissa - Vincents Mamma

vi köpte det på en leksaksaffär här i uddevalla :)

fanns paket med redan klara bollhav men dom va så små så vi köpte en pool som man kan bada i å sen bollar :) dom hade påsar med såna bollhavs bollar som man kunde köpa :)

2010-03-21 @ 07:31:30
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Boel

Ta vara på denna underbara tid med Elsa och njut. Du hinner med både 1 och flera till. Men det är inte alltid så lätt att ta hand om 2 små på en gång och finnas till hands.



Kramis

2010-03-21 @ 09:09:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0