Elsas 4 första steg!

Fullt upp hela dagen, ko på tidigare idag att jag och Elsa har lämnat lägenheten runt 9-0930 varje dag den här veckan och kommit hem runt 16 tiden och det känns verkligen i kroppen!

Idag blev det självklat ÖF, vi  har vart där varje dag nu den här veckan, och jag älskar det!! Det är mysigt och människorna där är mysiga :)
Så vi kom dit runt halv 10 imorse, sen vid halv 12 blev det en långprommix innan vi gick dit än en gång, på babytimmen :)

Elsa älskar och vara där och hon blir glad av att se de andra barnen.
Idag gick hon också 4 steg! 4 små underbara, vackra steg! Jag skulle kunna beskriva de 4 stegen med miljoner ord, för jag är så stolt!

Nej men nu ska jag titta på halv 8 hos mig, sen blir det vampiers och efter det säng!

 



Mina underbaringar tittar på tv



Kommentarer
Mormor

Ja vem skulle inte vilja se de första 4 stegen, det är åndå tur att det är Ni föräldrar som får den stora äran. Man kan inte annat än att bli stolt.

Kramis på Er allesammans

2010-03-12 @ 07:54:56
Jenni, ung mamma

Åh vad duktig hon är! :)

2010-03-14 @ 21:53:08
URL: http://vitvablirtre.blogg.se/
Denise - Ännu en mammablogg

sv: Tack för din röst, ha en bra dag :)

2010-03-15 @ 08:40:22
URL: http://knoddenojag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0