Onsdag

Ny vagn samt ny bilbarnstol till damen är inhandlat. Vagnen är en resvagn som är jättefin! Jag hittade den på babyland förra veckan och när vi va där igår för att köpa bilbarnstolen såg jag att de hade satt ner priset på den, typ 400 kr tror jag, är inte helt säker, men då måste man ju köpa den! Så det gjorde vi idag :) och nu står den uppsatt i vardagsrummet, våran 5e vagn! Haha.. usch man får verkligen lite dåligt samvete när man hör hur många vagnar vi haft, men men. Den första fick vi ju, men den gick ju sönder =/ och dessutom va den alldeles för stor för mig, den andra(baby active) köpte vi, sen har vi kvar 3e, den fjärde har mamma och pappa hemma hos sig och nu den 5e! Haha.

Idag har vi också träffat Miku och Sara-Li. Damerna har lekt, pussats och kramat på varandra men samtidigt bråkat som bara den! Sara-Li råka slå till Elsa så hårt med en ljushållare att hon börja blöda lite näsblod och sen efter det var det bara gnäll från båda damerna. Elsa mår iaf bra nu.

Jag vet inte vad som hänt med mig, sovit jättebra i 3 nätter, inte ens vaknat när Elsa skrikit på nätterna, så stackars Totte har tagit henne. Inatt har hon vart hemsk, vaknat 8 ggr! och jag vaknade bara 1 gång, och då va kl 4! Haha vet inte vad som är fel på mig, kanske för att jag tränar nu? =)

Ikväll skulle jag tränat med Amina, men hon sms och va helt slut, så då skippade jag det också, samt glufsade i mig lite glass till mitt té ;)

Ikväll är det Grey´s som vanligt och snart är det fredag! Då blir det landet som vanligt, sen jobbar jag på lördag =( suck, men men.

Måste skriva hur underbar min familj är. Totte är min prins, han finns vid min sida, även fast jag kan vara en riktigt bitch ibland. Jag är så lycklig med honom!



Kommentarer
Victoria

Oh vilken fin vagn ni hittat. Hahah vet vad du menar att man känner sig lite skyldig när man avverkar barnvagnar som underkläder, men vafasiken det är ju kul att byta!



Även jag har min lilla ettåring hemma som har börjat riva huset och jag tyckte det verkade kul att hitta andra mammor som bloggar och dessutom kan förstå en del funderingar man har med första barnet osv. Roligt dessutom att se att ni fungerar som fmeilj, verkligen inet det lättaste när man är trött och bitchig rätt ofta haha. Skönt för dig att sova. Passa på att njut att du faktiskt får lite sömn. Vi har också haft samma problem med våran lilla att hon vaknar typ varje timme, men det måste ju bli bättre!

2010-06-14 @ 22:29:25
URL: http://ninerwa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0