Varmt!

Nu längtar jag faktiskt lite efter regn, lite dåligt väder! Att kunna andas och röra på sig uta att bli dyngsur av svett! Visst vi har en helt underbar sommar, så man ska inte klaga, men man orkar inget!! Det är alldeles för varm för att orka göra något!

Idag lyckade vi komma ut och fika lite med Berit på gården, men det va lite för varmt för det... men det va mysigt ändå :) Sen har jag lyckas städa hela lägenheten, förutom Elsas rum, då vi väntar på att min pappa ska komma och hämta soffan där inne, men efter det blir det storstädning och lite fix, så allt blir bra i hennes rum :)
Sen tömde jag lådan i databordet då min brorsa ska få det, vi har ett nytt ouppackat från Ikea, lite mindre och snyggare än det vi har, men vi har inte packat upp det ännu. Men snart så!

Men nu är jag iaf helt svettig, Ska hoppa in i duschen och bara slappna av efter en sån här dag!

Imorgon ska vi hem till Miku och Sara-Li, barnen ska bada i pool och leka medans Miku och jag ska planera bio!!
Sen på fredag bär det av till Ikea! Ska bli såå skoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0