Uppdaterar..

Uppdaterar efter en helt underbar kväll och natt inne istan.
Kände i veckan att jag ville överaska Totte med något, men vad, så jag började kolla runt på internet och bestämde mig för att beställa en hotellnatt inne istan. Men vilket hotell?? Fick hjälp av mamma och bokade tillslut Clarion Sign inne i stan.
Totte visste at vi skulle in till stan men inte vad vi skulle göra, så vid 11 tiden i går så tog vi tåget in till Söder, där åt vi tre en lunch inne i söderhallarna, sen efter det knata vi vidare mot fjällgatan där vi njöt av jättegod glass.
Eftersom vi skulle bo på hotell skulle min mamma ta Elsa, så vi började gå mot mammas jobb på Östermalm där vi mötte upp henne och gick vidare mot hotellet alla fyra.
När vi kom fram och jag visat Totte mi överaskning, kom nästa! Min mamma hade vart där i Onsdags och betalat rummet! Samt beställt in en flaska champagne. Jag blev så rörd att jag nästan började gråta!
När vi kommit upp till rummet, som by the way låg på 10e våningen(högst upp!!) så tog vi det lugnt, duschade och låg sen i sängarna i morgonrock och drack champagen. Sen var det dags att börja röra sig ner mot hotellbaren som låg på 8e våningen och ute. Där drack Totte en öl och jag rosévin.

Middagen tillbringade på Jensen där vi åt en trerätters, jättegott! Blev supermätt av allt. Sen blev det en lågnpromenad till Tottes kompisar som bodde i närheten av vårt hotell. Där satt vi någon timme ochdrack rosé, eller ja de andra gjorde det, jag höll mig till vatten, va så trött och mätt! Trodde jag skulle somna sittandes på deras barstol!
EFter att ha suttit där ett tag, drog vi vidare till Paus kök och bar där vi drack världens godaste drinkar, bara med färska produkter!

Totte blev fullare än mig och det va verkligen roligt, då jag alltid lyckats bli fullare än honom och han vart tvungen att ta hand om mig dagen efter ;) men idag var det tvärtom!
Frukosten på hotellet var perfekt, jättegod, synd bara att man inte orkade äta massor!

Ni kommer lite bilder.. varsegoda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0