Skansen

Totte kom precis hem från en pokerkväll och imorgon ska han också iväg på kvällen och ha killkväll, då en av hans kompisar flyttar till Danmark... Så vi får se vad jag hittar på imorgon när Elsa somnat. Nu ikväll har jag nördat mig framför Sims 3! Jag är helt beroende. Det är jättekul tills nånting strular och man kommer på att man inte sparat på flera timmar! Ja ni läste rätt, flera timmar. Jag har suttit här sen Totte åkte och Elsa somnade runt 8-halv 9. haha!

Idag har vi träffat höggravida Zandra och hennes son Tristan som är några veckor äldre än Elsa. Zandra är en av de få personer som har en kropp gjord för graviditeter! Hon går inte upp någon annanstanns än på magen! Och hennes magar blir såååå fina! Hon ska ha om ca 1 v, så det ska bli kul och träffa de sen när lillasyster kommer ut :)

Jag kan ju säga att jag blir supersugen på en liten bebis till när jag ser alla gravida! Jag blir som Homer i Simpson när han ser en donut. Dregglet bara rinner..... nästan ;)

Imorgon drar vi till Skansen med FT. Ska bli kul, speciellt nu när jag har systemkameran. Det blir ju mycket bättre bilder än med vanlig. Så om jag har tur imorgon kanske jag hinner uppdatera lite med Skansenbilder, annars kommer de senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0