Ikeaköp

                  

Databordet                                         Skoskåpet

Sen som sagt hittade jag massor jag vill ha, speciellt till Elsas rum, där jag vill göra om. Bla köpa ny byrå till damen och sälja den hon har nu. Så om ni är intresserade av en mammutbyrå i färgen rod/rosa, skriv en kommentar. Den är inte alls gammal, utan vi köpte den i slutet av förra året.
Sen vill jag också sälja bordet och stolarna hon har och köpa  Stolarna är av märket mammut från Ikea och bordet Micki, så om du trycker på ordet "bordet" kommer det upp en bild på bordet.

Sen har vi 2 andra stolar som jag kommer behålla, de är köpta på Ikea och till de finns ett bord jag vill ha.

Sen är det massa mer, bla en lekhörna :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0