Mysdag

Är det bara kag som ogillar nya blogg.se?

Idag har Elsa och jag haft en myyysdag, vi har legat under täcket i soffan för det mesta och haft Grey´s maraton och hon gick faktiskt med på det! Ibland va hon nere på golvet och lekte lite själv, sen ville hon komma upp och sitta i soffan och ibland mysa. Vi hade jättemysigt! Sen helt plötsligt fick jag ett ryck och började plcoka här hemma, så nu är de flesta snorpapprerna borta ;)

Totte jobbade sin sista dag för den här veckan, jätteskönt! Så imorgon ska vi mysa extra länge i sängen, sen ska Totte till tandläkarn och sen åker vi på bio! Det ska bli jätteskoj, äntligen ska vi se sista filmen av Stig Larssons triologi :)
Efter det blir det en sen middag på Kamarina, lite grekiskt, men det älskar jag! =)

På lördag blir jag ensam hemma på kvällen, Totte ska hem till en av sina kompisar och umgås lite. Måste låta honom göra det, även fast jag hatar att vara utan honom... Men jag får hoppas att min mamma o pappa kanske orkar komma förbi med min lillebror.

Kanske får låna hans kamera och fota Elsa lite ;)

Nej nu längtar jag verkligen efter sängen.


Kommentarer
maria

O min favvo restaurang!!!



Kramiz

2010-01-28 @ 21:48:37
Lucia

hej!



Nej det är inte bara du som ogillar nya blogg.se



Jag gillar inte häller hur dom lagt upp det nu...Kram

2010-01-29 @ 08:38:44
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Boel

Självklart kommer vi till dig och Elsa på lördag och så kan vi äta något tillsammans.

Ses i eftermiddag.



Kramiz

2010-01-29 @ 09:04:07
stephanie

hey!!!

jag e ju aldrig där på måndagar... daniel e ju hemma mån-tis... sen ska jag ha besök från glasmesterit på mån dom ska kolla glaset som e trasigt på ballkongen...

2010-01-29 @ 11:52:01
URL: http://ickiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0