Mammaträff

Idag har det vart en fullspäckad dag! Fick sovmorgon till halv 10! tack vare att Totte va ledig idag =)
Sen efter frukosten fixade vi oss och åkte mot Mio där vi kollade på ett nytt vardagsrumsbord. Hittade det jag ville ha, så vi beställde det och får det i Februari!

Ett sådant, fast svart =) (bilden lånad från Mio)

Sen åkte vi vidare mot Gullmarsplan, där vi skulle förbi guldaffären där, för att kolla efter ringar.
Totte och jag har faktiskt planerat att förlova oss. Han frågade på nyår, 2 minuter innan 12-slaget om jag ville förlova mig med honom, och jag sa faktiskt JA!
Tyvärr va affären stängd, men det kunde jag faktiskt ha gissat! Det är ju helgdag idag...!
Så vi åkte vidare till Liljeholmen och besökte Robin medans vi hade lite dötid innan jag skulle iväg på mamma-träff vid Skrapan.

Det va jättekul! Vi va jättemånga som en tjej(Love) hade slagit ihop från FL och hennes blogg. Vi käkade lunch/middag på Donken och sen gick vi vidare mot Ringen där vi satte oss och fika.

Imorgon har jag verkligen inget att göra! Jag vägrar att sitta hemma, så jag funtar på att ta en tripp till centrum och shoppa lite på kappahl, där jag har presentkort =)
Sen får jag väl gå och strosa lite själv =(

Mja, om du har tråkigt imorgon, är dte bara höra av dig ;)



Kommentarer
Therese

Hej!

Såg att du hade en blogg, vad roligt! :)

Jätte roligt att träffa er på mammaträffen, ska ni komma nu på tisdag?

Kramar Therese! :)

2010-01-09 @ 16:18:21
URL: http://ivantanstid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0