helgen...

Helgen har vart underbar!
Ifredags va jag ute med jobbet och det blev en kanonkväll! Kvällen tillbringades på boulbar Surbrunn i stan, vivälkomnades med mousserande, sen va det dags att sätta sig och där blev det en medlehavsbuffé som smakade kanon! Till det delade några på 3 flaskor vin. Vid 20-tiden var det dags att gå till banorna, som fanns runt omkring i lokalen, där vi spelade boul, med egen instruktör, som också var vår servitör! Så det va bara att beställa.
Efter det va vi några som drog till Rich(stavning?!) kände verkligen att det här va inget ställe jag trivdes på, och gick ganska tidigt. Hann med sista tåget och va helt slut när jag kom hem!


I lördags fixade och trixade vi lite, senare på kvällen kom Jennifer förbi och käkade med oss, sen rack vi några cider och satt och snacka :)

Idag började 2 perioden med babysim.  Jätteroligt! Elsa älskade det! Jag fick hjälp av min mamma att ta Elsa och min bror tog bilder =)
Sen ko vi hem, och lekte lite innan vi båda tog en powernap. Vi sov jättegott!


Elsa mår mkt bättre, som tur är! Men det enda problemet är maten! Hon vägrar äta middagen och vällingen på kvällen gå lika dåligt! Hoppas det blir bättre och att det är tänderna som spökar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0