Fullspäckad dag

Sov jättedåligt inatt, eller jag har gjort det flera nätter nu och jag vet faktiskt inte varför! Jag kan vakna och vara helt jäkla genomsvettig. Även fast vi sover med öppet fönster så vaknar jag och är alldeles varm.
Jag vet inte vad som är fel :(

Men idag har vi lyckats städa bort julgranen. Nu är det bara gradinerna kvar i köket och vardagsrummet. Måste hitta nya dit ;) Vill ha ett par enkla till köket och ett par som piffar upp vardagsrummet. Skulle t.om kunna ta ett par lila dit.. Får se, ska kolla lite på Ikea samt andra sidor.

Min mamma kom förbi en snabbis och lämnade en lära gå vagn till Elsa, hon är livrädd att gå med den! Dets er jätteroligt ut. Men det kommer väl i sinom tid att hon lär sig tycka om den också..
EFter det skulle vi ha åkt och kollat på ringar, vi har fortfarande inte gjort det! Istället åkte vi till Maxi och handla lite mat. Sen hem och slappade lite för att senare börja med maten. Det blev kyckling i en sås samt en sallad och hallomi.
Jag sa till Totte igår att jag skulle klara mig utan ris/pasta/potatis om jag bara hade mozzarella/hallomi/fetaost! Jag älskar alla 3!

Sen så bakade jag lite, det blev chokladcupcakes samt vaniljcupcakes med grön smörja över ;)



Kommentarer
Therese

Hehe ja men det kan jag nästan förstå. Det är ju så underbart när lillen sparkar.

2010-01-09 @ 22:44:58
URL: http://ivantanstid.blogg.se/
Lucia

Lite svårt att förklara men jag ska försöka =)



Annars om du vill så kan du kopiera din stillmall och skicka den hela till mig via mail så lägger jag in den till dig och skicka tillbaks den =)

2010-01-11 @ 10:20:57
URL: http://prinsessbell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0