Ensam hemma... buhuu

Sitter ensam hemma nu, min familj har precis gått efter en mysig middag. Elsa ligger och sover och Totte är ute med sina kompisar. Jag riktigt hatar att sova utan honom och somna är det värsta!
Så det blir att sitta uppe och läsa tills han kommer, och hoppas att vi får sovmorgon imorgon.

Igår så va jag och Totte på bio, sista Stieg Larsson filmen, jättebra! Men 2a ligger fortfarande på topp- EFter det blev det en middag på grekiskt, gott, men jag hade faktiskt förväntat mig mer! Men det kan vara pga att jag va jättetrött! Efter ett glas vin blev jag helt ur balans och kände mig jätte full!

Idag har jag mest tagit det lugnt, hämtade min mobil som vart på lagning i typ 3 veckor, så nu är den hemma och hel, fast utan nummer, så jag behöver era nummer nu, har inga kvar! Utom de jag kan utantill och de som smsat mig idag, vilket är Totte o en till :O
Men jag har haft yrel från och till idag samt mått jätteilla, trodde ett tag att jag hade feber eftersom jag frös så jävulskt, men det hade jag inte :O



När Totte och jag väl börjar prata, kan vi prata om allt! Vi kan sitta och disskutera länge och allt möjligt. Igår när vi gick till tåget började vi prata om första sommarn tillsammans. Vi kom båda fram till att det var den bästa! Vi va nykära och båda hade verkligen pengar. Jag hade precis fått pengar från mitt försäkringsbolag och Totte för sin bil han sålde, så vi verkligen njöt i fulla drag! Tror vi festade ganska rejält, var ute och åt rätt ofta och sen va vi på Hultsfreds festivalen! Den sommarn va verkligen en av de bästa. Jag köpte massa skor, böcker, mat och skvaller! Men sen när pengarna tog slut hade jag världens dåligaste samvete! Haha, men nu idag så har jag inte det längre, men det är bara för att jag vet att jag njöt av den sommaren.

Imorgon är det babysim, får äntligen träffa Jessica med Leon! Det va typ jättelänge sen! Ska bli kul och se hur mycket han växt :)

Nej men nu ska jag fixa och sätta mig under täcker i sängen med en av mina böcker ;)


Kommentarer
Anonym

snygg header, men elsa är väl född 090422 inte 090222 ... ?

2010-01-31 @ 00:09:34
Lucia

oj hehehe...Ska fixa det så fort jag har tid...Om du har gjort något nytt i din stillmall skicka då om den till mig så jag lägger in header igen =)

2010-01-31 @ 12:36:30
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Melissa - Vincents Mamma

jo man borde göra det men jag orkar inte hålla på att bråka har haft så många olika läkare å d blir så stor prosess å jag har nog att tänka på just nu :(

2010-01-31 @ 13:57:10
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0