Elsa 9 månader

Elsa står precis i denna stund och tar ner alla cd-skivor, så fort hon fått ner några stannar hon upp och tittar ner en sekund, sen fortsätter rivandet. När hon tröttnat på det går hon lite med stödet från hyllan och gnäller till, Nej nu orkar jag inte stå längre! (hon har fortfarande inte lärt sig att sätta sig ner, utan blir fortfarande lite rädd när rumpan dunsar ner i golvet) Jag försöker få henne att förstå att det inte är farligt genom att skratta lite och se glad ut.

Hon är så söt! Och idag blir min lilla bebis 9 månader! Kan inte fatta att om 3 månader blir hon 1år!! Hjälp, vart har tide tagit vägen. De här 9 månaderna har gått dubbelt så fort som de 9 månaderna jag va gravid!



Kommentarer
Mormor

Vilken mormor du har som glömmer att du är 9 månader idag. Jag som pratade med dig i telefonen på eftermiddagen, usch och fy på mormor

2010-01-22 @ 17:17:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0