Borttappad hund!

Äntligen helg! Totte är ledig imorgon, men jobbat på Söndag och då kommer cassandra med familj samt Jessica med familj hit på lunch, så det ska bli kul! =) Jag tänkte göra tacos, får se om jag bakar lite också ;)

Idag träffa jag och Elsa Emelie och lilla C(vågar inte chansa på hur hon stavar sitt namn=P ) Vi åt lunch i Centrum och gick och tittade och helt plötsligt märkte jag att Elsas gossehund va försvunnen! Den låg inte i vagnen! Så vi fick gå tillbaka till affärerna vi hade vart i och fråga om de hade hittat den och som tur hade vi inte vart i så många, så vi hittade den på HM! Vill inte ens tänka tanken på hur natten skulle bli om vi inte hittat hunden. Den är det enda som kan få henne lugn!
Hon verkligen älskar att ligga och suga på svansen eller pilla på den.

Elsa och jag kom hem runt 3, dåbörjade vi med att städa bort lite av julen, nu är det bara självaste granen kvar, det får bli imorgon! Sen ska jag ändra om lite här hemma :) flytta lampor och så vidare ;)

Sen ska jag försöka får Totte att ta isär soffan i Elsas rum, så jag kan fixa ännu mer där. Vill sätta upp nattlampor samt hyllor, sen ska det upp hyllor i vardagsrummet, sen måste jag hitta hyllor till köket samt sovrummet som inte är så långa!

Nä nu ska jag kolla lite på Ikea, sen mysa med familjen


Kommentarer
Patricia Lindh Nielsén!

Åh! Va roligt! :) har du varit på träffarna tidigare?

Lycka till med nutrilett, de smakar skit. Men är bra i längden, glöm bara inte att röra på dig när du slutar dricka de! annars så smäller de dubbelt upp. Ett liiitet tips bara! :)



Kram Patricia.

2010-01-08 @ 22:19:40
URL: http://mammansangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0