Vad ska man göra?

u vänder jag mig till er läsare med barn, eller någon som kan något om barn! För det här går snart inte längre!
Jag förstår inte varför hon inte vill sova, hon är såå duktig när hon hon sover borta, men så fort hon kommer hem och ska sova, går det åt pipsvängen! Inatt har hon vaknat 17 gpnger typ, och alltid innan jag håller på att somna! Så jag blir helt slut. Totte med.

Förrut hade vi problem med nattningen, nu går den jättebra, hon får välling och tänderna borstade, sen går Totte och nattar henne, vilket tar ca 15-30 min. Sen sover hon rätt ok tills vi ska sova, eller från ca 12 börjar hon gnälla, gråta och vända på sig. Och vi kan ligga och klappa henne på magen och prata med henne, ibland funkar det och hon somnar till, men vaknar så fort vi slutar, annars så gråter hon hela tiden!

Jag känner mig som en dålig mamma som inte vet vad mitt barn vill ha!


Kommentarer
Boel

Inte är du en dålig mamma, tyvärr så är det så här. Känner igen detta att när du och din bror sovit eller bara varit borta så hette det att allt gått så bra ni hade sovit, varit snälla och inte bråkat med varandra. Medans hemma var det totalt tvärtom. Det kommer att lösa sig men vet att det inte är någon tröst i eländet när man är där.



Kramis

2010-02-15 @ 12:33:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0