Lunchmys samt öppna förskolan

Igår hade vi lunchmys med Miku som hade gjort en jättegid fläskkotlett i sås, sen hade jag gjort en potatisgratäng.
Barnen busade som bara den och hade jättekul, som pussade och kramade på varandra. Det såg riktigt mysigt ut.

Sen när Totte kom hem, hade vi en trevlig kväll, med halv 8 hos mig och resten av rulltårtan som Miku hade gjort till oss som efterrätt :)

Elsa sov nästan hela natten, vaknade halv 5 och ville ha välling, sen somna hon om till 7, då kom hon in till mig och vi busade i 45 min innan vi somna om och sov 1 timme :)

Efter frukosten, som jag fick i henne efter lite om och men(banan och kiwi, som hon kunde äta själv) så drog vill till Centrum där jag handla hennes favoritmat; pastasnäckor i tomat samt bröd och leverpastej till hennes frukost imorgon.
I centrum mötte jag Zandra och tristan och vi drog till Paus där det blev min andra bakade potatis med skagen för den här veckan! Haha och efter det blev det öppna förskolan där båda trollen lekte av sig.

Elsa somnade inte föräns vid 3, och då hade hon inte sovit på hela dagen, men hon sov bara 30 min, men somnade om när vi kommit hem som tur va :)

Nu ligger Totte och Elsa på golvet och busar, kanske ska göra de sällskap ;)?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0