Fråga 1

Hur ofta är det Ok är lämna ifrån sig sitt barn?


Vad tycker du är för mycket?


Kommentarer
maria

Jag tycker så länge barnet och ni som föräldrar mår bra av det så finns inga dagar , utan det som känns bra för er

Jag brukade lämna ca 2 nätter i månaden i bland mer om något skoj hände-

Men då hade jag en mamma som ringde o tjata jämt att hon ville ha max på helgerna.

kram Maria

2010-02-20 @ 22:33:43
Linda



Självklart är det okej, Varför skulle det inte vara det undrar då jag?



Folk verkar se det här med " Lämna bort sitt barn" att ha barnvakt som något negativt.. Är man ung förälder vill dom gärna få det till att man minsann borde väntat med att skaffa barn, man har inte levt livet tillräckligt osv osv..



SKITSNACK!

tex, Jag som är ensamstående ingen i världen skulle kunna intala mig själv att Elias mår bäst av att BARA vara med mig, precis hela tiden..

Inte ens jag skulle må bra av det, även om jag skulle vilja vara med han jämt.. Det är inte bara jag som är hans familj, han har mostrar, fastrar mormor, morfar osv.. Att få träffa dom över någon natt ser jag absolut inte som någn bestraffning snarare tvärt om.. Tänk dom barn som bara har sin mamma, Tänk dom mammor som bara har sina barn.. dom får aldrig tid att ladda batterierna och barnen får aldrig kärlek ifrån andra håll.. Det är för mig snarare en bestraffning..



Det finns inget som är "okej" alla väljer själva .. Glöm aldrig det =)

2010-02-27 @ 21:18:52
URL: http://lindahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0