FAN!

Jag vet faktiskt inte vad som är fel på mig! När något är fel, går jag och verligen irreterar mig på det i timmar. Jag blir förbannad och vill kasta saker, jag gnäller och gråter för minsta lilla sak!
Tex idag:
Har precis fått hem jättefina gardiner, först så visar det sig att det har blivit fel färg till vardagsrummet(mitt fel när jag gav mamma artikelnummret) Sen när jag bestämt mig för att behålla den vinröda gradinen till vardagsrummet och öppnar den, så är det bara 1! En längd som ligger i förpackningen och hela min värld går under, otroligt!

Jag är otrolig! otroligt dum! Korkad!


Kommentarer
Ellinor

Du är varken dum eller korkad,ibland blir det fel bara(tror att du har ärvt din fars temperament)Ibland får man bryta ihop och gå vidareS Kram på er/Ellinor

2010-02-08 @ 09:34:09
Mamma

Nej du är inte dum eller korkad. Men det är ju märkligt att man säljer gardiner i styckevis. men vi ordnar detta skall du se.



Kramis

2010-02-08 @ 18:54:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0