Julklappar?

Jag fick jobbet! Jätteskönt och de kommer ha massa tider nu fram till mars iaf vad de vet :)

Men vi är ju egentligen klara med Elsas julklappar men jag hittar saker hela tiden som jag vill köpa till henne. Idag blev det en pippidocka från br medans jag väntade på att hämta Elsa. Den är jättefin, men nu är jag sugen på att köpa pippihuset med figurer och allt! Jättefint men såklart kostar det.. =/ Hmm.. vet inte hur det blir!

Men men, vi har lite julklappar kvar att handla in, men det kommer gå :)

Hur mycket köper ni till era barn/föräldrar/sambos?



Kommentarer
maria

Mycket till barnen, även 18 åringen

En sak till mamma sen inte till nonn mer för det är bara att byta pengar tycker vi alla i vår fam.



Kram Maria

Grattttttis till jobbet

2010-12-08 @ 18:43:44
URL: wwhttp://www.iahoglund.blogg.se
Melissa - Vincents Mamma&Gravid

jag har köpt 4st te marcus än så länge och 2 till vincent men är långt ifrån klar :p

2010-12-09 @ 07:42:34
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0