Tudels!

Mellandagsrean va inget direkt hit.... Hittade lite smått till mig men inget till Elsa!

Till mig blev det en oversicekofta, nya fina skor i pippi -stuket, 2 par tights och en ny bh. och jag älskar den nya bhn! Jag har jättesvårt att hitta bh till mig, så jag köper aldrig, och har haft min gamla jättelänge, men nu ska det bli ändring på det, hittade den nya på lindex och ska verkligen shoppa lite mer sen ;)

Har haft en dag hos min farmor där det bjöds på god mat, Elsa hade skoj och sprang runt och letade efter Kajsa, farmors katt, och lekte för fullt med sin morfar och morbror. Kunde inte blivit bättre dag.

Nu sitter hon i badet med sina pippileksaker, jag ska kolla runt efter saker till bröllopet! Bara 8 månader kvar snart, ska bli så underbart! Uppdaterar nog den bloggen lite senare ikväll ;)


Kommentarer
maria

Roligt att fynda



Kram Maria

2010-12-26 @ 20:05:51
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0