Mensvärken från hell!

Ja, det är just det jag har. Mensvärk! Fick den idag, vilken besvikelse! 4 dagar sen och jag hade verkligen hoppats på ett plus, men ack nej.
Men nu blir det inget sånt tänkande på länge, inga såna tankar förän efter bröllopet!

Men jag kan säga att det är otroligt jobbigt att se alla andra gravida, eller med sina små, att följa alla som blivit gravida och se deras magar. Det gör verkligen ont i mig att se. Jag är jätteglad för deras skulle, men jag längtar så otroligt efter att få känna samma lycka som jag gjorde när jag plusa med Elsa, få känna första sparkarna och ligga på kvällarna och mysa med den som gömmer sig där inne. Att få längta efter att få ont så jag kan få se vem som gömmer sig inne i mig. Få se ett andra mirakel jag och Totte skapat.
Att sen få se det vi skapat, utvecklas och lära sig efter sin syster.

Jag är så lycklig som har Elsa, hon ger mig så mycket lycka att det ibland inte får plats i mig. Jag blir så lycklig av att se henne, se hur hon har utvecklats från en liten groda till en människa med egen vilja.



Kommentarer
maria

som tjuvar mandariner

Ha Ha

Kram & trevlig helg

2010-12-17 @ 06:14:58
URL: http://iahoglund.blogg.se/
mamma

Ja vem blir inte lycklig av att se lilla Elsa, hon är för underbar med sina upptåg och en så go och trygg unge är en verklig lycka. Det blir flera men kanske bra att låta Ert bröllop få vara den dag som Ni verkligen vill att det skall bli så får det gärna komma mer små tassande fötter sedan.



kramis

2010-12-17 @ 07:58:39
Melissa - Vincents Mamma&Gravid

gu va jobbigt me mensvärk å ännu värre när man hoppas på ett plus så är mensen sen då hinner man ju få sina förhoppningar :( hoppas du/ni oxå får ett plus snart

kram på er

2010-12-17 @ 18:06:46
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0