JULDAGEN

Julafton är över och vi hade en fullspäckad dag med massa mat och prat! Våra familjer kom vid 13 tiden, då satt vi och pratade lite innan vi åt dop i grytan och drack lite glögg till, sen blev det Kalle och efter det maten. Och vad vi åt! Vi hade massa på bordet och allt va sååå gott!

Sen kom det roligaste, paketöppning! Vi fick så mycket fint! Elsa fick massa roliga saker, pippi hus med tillbehör, kläder, och massa leksaker. Så jag är glad att vi byter rum med henne snart, hennes får ju inte plats!

Jag fick mitt efterlängtade vinställ, samt chokladfondygrej. Så till nyår blir det chokladfondy till efterrätt! YUM!

Nu ikväll ska jag och Totte mysa till det med ost och kex och se på Eclipse! LÄNGTAR!
Elsa ligger just nu och ska sova, men ligger bara och rabblar upp alla namn hon kan; Fia, Fifi, pappa, mamma mofa, fafa haha.. låter roligt!

I morrn ska vi till min farmor och äta, roligt......


Kommentarer
maria

Låter som du har haft en fin julafton



Love M

2010-12-25 @ 21:44:41
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Anonym

Tack för en mycket trevlig julafton hemma hos Er. Mycket god mat och det var så mysigt.

Elsa är en för underbar unge och jag kan nog säga detta hur många gånger som helst.

kramis

2010-12-26 @ 10:41:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0