Ismjölk.

Imorgon är det nyår, helt sjukt egentligen och jag säger det än en gång, tiden går alldeles för fort!
Elsa har vart ledig från dagis hela veckan, vi har myst och umgåts med människor.

Igår tog vi sovmorgon till halv 10! Trodde verkligen inte att klockan gick rätt när jag tittade på den! Men halv 10 var den så det va bara att ringa Sofia, vi skulle vart där runt 10 tiden och träffat henne och Caspian men kom vid halv 11 istället :) Måste vart rekord! Upp, byta blöja på damen och klä på oss, sen gick vi till bussen, rätt så bra på typ 35-40 min! Där var vi hela dagen, skulle ha plockat ögonbrynen hos hennes kompis, men det blev inte av. Totte hämtade oss och vi åkte hem och åt middag. Sen har jag haft Grey´s maraton på kvällarna och inte kommit i säng förän vid 23 på kvällarna... men men :)

Idag va vi uppe med tuppen, 8 klev vi upp och min mamma va här vid halv 9 för att köra oss till Maxi där vi shoppa lite mat och så tills imorgon.


Imorgon kommer N&D hit och vi ska äta en 3-rätters och bara ta det lugnt, har ingen lust att festa loss i år utan det blir lite vin, något glas mousserande och någon god drink :)

Vad ska ni göra imorgon?


Sen har vårt kylskåp gått sönder, nästan allt vi har där inne fryser :/ så idag blev det ismjölk till middagen.. hmm



Kommentarer
maria

hemma & chilla

Kram

2010-12-30 @ 21:21:50
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Ellinor

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag er alla!

2010-12-31 @ 11:05:53
Mamma

Bara vara hemma och ta det lugnt, äta gott och ta ett gott glas vin. Vill önska Er alla ETT GOTT SLUT OCH ETT GOTT NYTT ÅR.



KRAMIS

2010-12-31 @ 12:45:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0