Årsresumé

Det här året har vart underbart men otroligt jobbigt. 
Jag har haft en stor längtan efter ett syskon till Elsa, min mens har lurat mig flera gånger och jag har verkligen hoppats.
Datum för bröllop bestämdes i Augusti och jag började samtidigt övningköra däromkring.

Jag har sökt massa jobb, vart på många arbetsintrevjuer, fått 2 extrajobb, så nu går jag här med 3 eller rättare sagt 4 extrajobb. Men jag trivs! Träffade min coach och kom fram till att jag nog ska börja plugga igen.

Elsa har utvecklts massor iår, bara på ett år. Hon går och springer, pratar massor. Hon har en egen vilja även fast hon ibland inte vet vad hon vill. Hon sover i eget rum, har börjat nattvandra till våran säng och ställer sig vid Tottes sida och vill komma upp. Hon är en underbar liten tjej som bara blir mer underbar och underhållande för varje dag.


Det är mycket som jag självklart skulle vilja ändra på, men som kommer bli ändring på nästa år. Man har alltid en andra chans till att förbättras.

Jag vill ha ett heltidsjobb, vilket jag självklart inte kommer få iår om jag börjar plugga, börja ta hand om min kropp, dricka mindre, träna mer och äta nyttigare. Umgås mer med vänner och familj, det viktigaste jag har!

Jag hoppas alla får ett underbart nyår!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0