Landetmys

Hemma igen efter ett par underbara dagar på landet! Vi åkte som sagt direkt till landet efter dopet, då fikat hölls där. Så vi åkte en snabbis hem och packade ihop allt och åkte ut dit.

Dopet va jättefint! Oliwer skötte sig exemplariskt! Och fikat efteråt va mysigt.

Sen resterande tid har vi umgåts med grannarna, spelat spel och druckit vin. I Tisdags kom även Jennifer ut dit och sov en natt och vi hade jättekul, trots regn och rusk. =) Elsa fick gå ut i sitt regnställ och det första hon gjorde va att sätta sig i en vattenpöl. Kan ju säga att hon va dyngsur när vi kom in pga att hon inte hade några stövlar på sig utan vanliga skor.

Idag åkte vi hem från landet, jag va tvungen att duscha inför rekryteringsdag på Stockholmsmässan och jag kan ju säga att det gick jättebra! Skrev på papper och när jag kom hem ringde de för ett intropass, men tyvärr kunde jag inte den dagen =( Vi kommer åka till Köpenhamn och vara borta 3 dagar, resan va redan bokad när jag blev kallad på rekryteringsdagen, så det va ju lite synd, men de skulle ringa om en annan dag =)
Så det känns jättebra!

Imorgon får vi se vad som händer, kanske drar till Lekvegas och kollar eller något :)


Kommentarer
Twiggy

När ska ni till Köpenhamn? =)

2010-08-06 @ 10:52:43
URL: http://twiggzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0