Skåne

Skåneresan gick bra, begravningen va jättefin! Mormor hade blivit stolt!

Vi har haft fullt upp med att tömma huset och försöka få undan allt som ska upp till stockholm. Sen har vi  också hunnit med lite shoppande. Hittade en liten butik inne i Höganäs med massa fina kläder, där blev det lite till Elsa i födelsedagspresent. Sen hittade jag Iittala Outlet, fanns massa jag ville ha, men 3 st ljuslyktor samt en skål följde med hem :)

Elsa har gått för fullt nere i huset, får se om hon fortsätter med det här hemma. Hon har haft jättekul och vart jätteduktig!

Hon har dessutom fått dagisplats från Augisti! Så då början hon på Aspen, precis det dagiset vi ville ha, så jag är nöjd! Ska tacka ja imorgon :) Stora tjejen börjar på dagis och jag tror hon kommer älska det.

Bilder kommer senare, hade inge kamera med mig, men min bror hade, så jag ska bara få de :)


Kommentarer
maria

va mysigt allt låter

Kul att hon går?

Ses vi i morgon?

Kramizzzzzzzzzzzzzzzz

2010-04-18 @ 20:29:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0