Pysseldag!

Har vart i farten nästan hela halva dagen! Vart och handlat, tvättat och nu håller jag på att baka för fullt! Tårtbottnar är klara, muffinsen är klara, nu står sockerkakan med banan i ugnen, sen blir det kärleksmums! Sen börjar det jobbigaste, städa! Jag ska dammsuga och våttorka hela lägenheten, damma och plockade gjorde jag igårkväll och imorse :)

Elsa och Totte är på landet, jag "slängde ut" de när jag gick ner i tvättstugan. Tycker det är mycket lättare att göra allt själv, än att ha Elsa att tänka på och försöka underhålla. Så de 2 är på landet med farmor Anette.

Imorgon ska tårtan och cup cakesen blir helt klara med grädda och allt som ska på. Sen kommer alla gäster(släkten) runt 14 tiden, har räknat att det kommer bli ca 15 pers som kommer! Herregud! Sen på söndagen kommer alla Elsas kompisar, några av Tottes kompisar samt Elsas ena fadder :) Då kommer det bli ca 15 vuxna och 6 barn tror jag, haha.. vilket liv det kommer bli :)

Bjuder på en rätt gammal bild på Elsis.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0