Kärlek

På Tisdag drar jag och Elsa till Skåne igen och jag kommer antagligen inte skriva mer på ett tag, har saker att ta igen med Totte. Jag sitte här alldeles för mycket tycker både han och jag. Datorn har blivit som ett beroende för mig, så nu blir det en paus, återkommer när jag kommer hem från Skåne.

Men på måndag firar jag och Totte 3 år tillsammans. Jag kan inte fatta att det är 3 år sen han sa de magiska orden. Jag kan inte förstå att det är 3 år sen han sa att han ville presentera mig som sin flickvän.

Nu 3 år senare är vi förlovade, vi bor ihop och har en underbar dotter. Jag är lycklig tillsammans med honom, han får mig hel.
Jag är så kär i honom och skulle kunna göra allt för honom! Utan honom finns inte jag!



Kommentarer
Mormor

Hipp Hipp Hurra för Er två. Vart har dessa 3 år tagit vägen.



Kramiz

2010-04-11 @ 21:02:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0