Fullt upp

Fullspäckad dag och jag är helt slut! Följde med Jessica med familj samt Cassandra o Josefin till Farsta där vi va på flräldragruppen i någon park och grillade korv. Elsa fick leka i sandlådan, vilket kanske inte va så populärt. Hon hatar att bli smutsig :)

Jag mår egentligen piss, sover inget om nätterna igen, det är jättejobbigt! Jag kan ligga vaken flera timmar och bara snurra runt i sängen!

Veckan kommer förhoppningsvis bli fullspäckad, imorgon tänkte jag följa med ner till Rudan och sen på onsdag blir det Skansen, tror jag :) Måste hinna träffa Stephanie, måste dessutom ringa henne för att höra hur operationen på Liam gick!
Nej men vi hörs :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0