BVC

Dagen började tidigt, precis som alla andra dagar egenltigen. Det jag skulle kunna skippat va att Elsa slog huvudet på min näsa, vilket gjorde svinont samt huvudvärken som jag vaknade med imorse...

Elsa och jag fixade oss,(hur förstår jag inte nu, med tanke på att jag bar runt på henne rätt mycket då hon bara ville vara i famnen eller nära) och gick till FT, där vi fixade tårta till fikat senare, sen gick vi vidare mot bvc dör vi vägde och mätte henne.
8350 gram samt 75,5 cm lång, så vinnaren blev Twiggy. Hon hade fel på 50 gr och ½ cm! Det tyckte jag va jättebra gissat! =) Så nu ska hon bestämma vart presentkortet ska komma ifrån.

Jag är nöjd att Elsa gått upp så bra på 2 månader, trots att hon ätit dåligt.
Sprutan gick också jättebra, hon grät lite på sista, men det förstår jag.

Sen under dagen har vi fikat, Elsa har fått sin första present, en dockvagn, och hon älskar den!! Hon gick runt med den runt i lokalen på FT

Tack så mycket!!

Nu ska vi slå in lite paket till damen, som hon ska få imorgon,



Kommentarer
Miku

Jag har aldrig förstått poängen med dock-vagnar till barnen.

Sara-Li ska minsann aldrig få en sån >.<

Nej usch det är liksom inte.. vi.

Hellre en gå vagn då ^-^

2010-04-21 @ 21:07:32
URL: http://miku-san.babyblogg.se
Twiggy

haha fan vad kul =) vet bara en butik som jag vill såfall :P Shock heter den =P

2010-04-21 @ 21:49:57
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Mormor

GRATTIS DU LILLA SOLSTRÅLE PÅ DIN FÖRSTA FÖDELSEDAG. VILKET FINS KORT MED DIG OCH DOCKVAGNEN.



KRAMIS MORMOR

2010-04-22 @ 07:36:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0