Tisdag

Elsa har börjat med något nytt, vakna mellan 3-4 på morgonen och bara strula! Så nu lägger vi henne mellan oss istället.

Idag blir det jobb igen, skönt faktiskt, sen har jag hela veckan uppbokad!
Imorgon ska jag träffa Jessica.
Torsdag är det familjegruppen, sen träffa Berit
Fredag ska jag träffa Årstamammorna, sen träffa Jennifer på kvällen och sätta oss nånstanns och supa =P

Lördag blir det mys med familjen och Söndag tvättstugan..

Sen får vi hoppas vi får reda på om vi får lägenheten, då blir det att börja förberede flytt! Va inne på Ikea igår och skrev ner allt jag ville ha, det gick på ca 20.000, haha om någon kunde ge mig det! Men då var det också en soffa för ca 10.000 och sen resten till vardagsrummet och Elsas rum ^^



Kommentarer
Nadja

Precis så där var Angelina förra veckan och nu har hon börjat att äta igen på nätterna..jätte konstigt men gissar på att de är en fas bara =)

2009-09-01 @ 14:35:16
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0