Tisdag

Jag hatar verkligen när man vaknar på morgonen och är helt slut! Det känns inte som man sovit på hela natten, men ändå har man sovit helt OK!

Men men idag tillbringade vi dagen med Stephanie =) Elsa mår mycket bättre nu, lite snorig men inte alls gnällig längre =)
Aja, vi tillbringade dagen på FT, där det bjöds på kräftor.. yum! Jag åt inte så mycket, men jag blev proppmätt!
Hade tänkt och gå förbi Name it en snabbis för att handla lite mer dreggelhakklappar, för de går verkligen åt nu! Mellan 2-3 st går det åt på en dag eftersom hon dregglar så mycket! Men klumpiga jag hade glötm plånboken hemma... i min jobbväska.. suck!

Aja, idag har vi tvätta, jag hatar verkigen det! Och det blir inte lättare med en +6 kg unge på magen... haha!

Imorgon blir det nog FT igen. Har inget annat planerat.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0