Jobb

Ska snart dra iväg till jobbet.. Kul men lite smånervös. Ska jobba själv ikväll, vilket jag inte gjort på 7 månader. Sista gången jag jobbade själv va i Februari, det va den gången jag va tvungen att ringa dit min pappa som fick komma och hjälpa mig, sen lämna hälften av allt kvar, för att jag inte kunde gå. Gud vad jag grät!

Idag provade jag och Totte massa jeans vi har hemma. Tyckte det va lite pinsamt/jobbigt att jag kunde ha Tottes jeans! Det va otroligt jobbigt psykiskt! Men det ska det bli ändring på!

Varje onsdag kommer jag följa med Cassandra till simhallen och varje torsdag och söndag är det gymdags med Afrodans och Pilates.. Kommer bli fit inför sommarn 2010 ;) haha!

Nej men nu ska jag få i mig det sista i glaset med Nuttran, sen kolla lite på mina grejer på tradera som jag budat på.

Ja som ni märker är jag lite fast i traderaträsket, så;
Vad heter ni där?
Säljer/köper ni?
Vad säljer ni?


Sen måste jag bara skriva att min/Berits ögonsten Jesper fått somna in idag, världens mysigaste katt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0