Hiss och Diss

Häromnatten låg jag och tänkte på vad som kommer vara inne för mig i höst och helt ute!

Hiss:
Rött är verkligen höstens färger, I Love it! Har nog alltid älskat rött ;)
Doftljus, eller ljus i alla former! Vem älskar inte det!?
Hösten, eller början av hösten, när löven fortfarande sitter på träden och solen skiner sådär mysigt ;)
Duntäcke, även fast det är kallt ute eller inne i rummet, så är man alltid varm under duntäcket.
Varma skumbad, med en bra bok, eller en plaskande unge?
Kaffe, jag kan inte leva utan mitt morgonkaffe med mjölk i ;)
Mammutmöblerna från Ikea, jag leter hela tiden på blocket, I LOVE THEME!
Tunnelbanelukt, vet inte varför, men det luktar gott ;)

Diss:
Iskallt golv! Gahh! Jag som typ aldrig går i strumpr hemma måste göra det nu, eftersom det är såå kallt!
Löven faller av träde.. snart kommer vintern :(
Gnällig unge ;) haha..
Jobbiga människor istan som promt ska gå på allt och alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0