Gahh!

Det blev inget jobb idag, Elsa har vart jättegnällig! Hon har bara gnällt och gråtit! Fy fan, jag hatar verkligen när hon är så! Man vet inte vad som är fel, men jag tror det är tänderna som är på G, för så fort jag kliade på tandköttet så blev hon lugnare, sen har hon vart mycket tröttare än annars, blir övertrött jättefort, men vill inte sova. Men tillslut fick jag henne att somna på mig, vilket hon inte gjort på länge! Men hon sov bara ca 30 min, så jag hann inte sova ett dugg =/

Idag har shaken gått åt helvete, har bara lyckats få i mig 1.. och egentligen ska jag ha druckit kanske 3 vid det här laget =/ Men jag har ingen matlust, jag är bara slut i kroppen!!

Sen har jag världens dåligaste samvete för att jag inte kunde jobba, och tyvärr gjorde Totte inte saker lättare genom att påminna mig om att det va några hundralappar vi hade behövt. Jag ibland tänker inte jag mig för heller.. så.

Vi får se om det blir någon promenad idag, jag är alldeles slut efter att gått runt med henne och själv gråtit floder, av frustration, vilket inte gjort saken lättare...

Nä nu ska jag sätta mig i soffan med Elsa och pussa på henne, för hon är ändå helt underbar, fast hon är jobbig ibland, men man kan inte hata henne


Kommentarer
Mamma

Lider med Er, vet att det är jobbigt och att det känns tungt när ni behöver pengarna. Om jag kunde trolla så skulla jag det och trolla fram så mycket att allt blev bra.

Stackars Elsa, det är inte kul att ha ont i munnen och inte kunna tala om vad som felar.



Kramiz till Er alla tre

2009-09-01 @ 16:05:14
maria

det löser sig tjejen!

kram maria

2009-09-01 @ 18:51:17
alice

låter som du behöver ett rejält mål mat...

2009-09-01 @ 19:59:40
Marie Nellie´s Mammama

ja gud ja, det är svindyrt. :P

ja jag hörde att ni hade hittat resesängen till halva priset. men den turen har aldrig jag :P

sen har vi letat runt så länge o inte hittat nått. så nu slog vi till.

detsamma.

kram :)

2009-09-01 @ 23:01:06
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0