Fredag utan mys

Är helt slut efter igår, slutade runt 11, då kom pappa och hämtade mig, som tur va, annars hade jag inte vart hemma föräns runt 12!
Somnade direkt när jag kom hem, trodde verkligen inte det, pga Totte berättade att han precis vaknat av en mardröm och så berättade han den och den va läskig! FY FAN!

Men sen så vaknade jag runt 3 inatt av en mardröm! Gah! Den va verkligen läskig, vaknade i ett ryck och va alldeles svettig! Det tog ett tag innan jag somna om.

Sen vaknade en viss dam vid halv 8! Och det gick inte att få henne att somna om! Så vi gick upp och myste lite..
Sen somnade vi om vid 9 och sov till 10, skulle egentligen behöva mer sömn men men, man kan inte tvinga henne att sova..
Så vi va tvugna att gå upp igen...

Idag händer inget speciellt, ska jag iväg och jobba senare.. kommer vara helt slut imorgon, men det är extrapengar och det behöver vi inför flytten!
6 dagar kvar tills vi får nycklarna och jag ska försöka planera varenda kvm på torsdag, färg och allt!

Men men vi hörs =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0