Vilken dag!

Fullt upp hela dagen, mötte min mamma och lillebror vid halv 10 imorse, min mamma tog Elsa medans jag o Stoffe gick upp till katterna och fixade. Sen åkte vi 4 till Maxi, jag handlade till middagen och de storhandlade.

Sen mötte jag Stephanie och Liam i centrum, jag skulle handla lite grejjer. Det jag behövde mest va jeans, men tror ni jag hittade några?! Nej... inte direkt... gaaah! Jag kanske inte är jeansperson längre.. trivs ganska bra i tights ;)
Men det blev 2 par tights, en tjock långtröja och en liten väska, kanske till nästa utgång? ;)

Efter det mötte jag upp Berit som kom hem från sjukhuset, hon fick sina nycklar och jag gick hem och lagade mat, det blev pasta med blåmögelost-sås och ugnsgrillade grönsaker samt en liten sallad, till det drack vi rött vin.. yuuum!

Elsa badade, fick sin välling och somnade! =) Wohooo...

Nu ska vi titta på Cirkus Möller


                                                                            Om man tittar noggrant ser man de små grynen :)



Kommentarer
Mormor

Hon är för underbar. Det är Ni också.



kramiz

2009-10-23 @ 23:09:35
Lucia

Hehe ja det gör man...Ser hur fint dom växer ut...Annabelle har fortfarande inte fått sin små kryp än =)



Kram

2009-10-27 @ 23:40:26
URL: http://prinsessbell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0