lägenhet #2

Vi har tillbringat hela dagen i nya lägenheten o spacklat och rivit tapeter, så jag har ont i hela kroppen!
Plus att idag har vi börjat komma mer frammåt, snart är tapeterna från vardagsrummet helt borta och vi kan spackla där, sen slipa och måla, sen är det bara hallen, käket och elsas sovrum som behöver spacklas. Tottes och mitt sovrum blev färdigspacklar idag.

Imorgon så jobbar jag, så Totte och antagligen hans pappa ska fixa ensamma medans Tottes mamma tar Elsa =)

Sen resten av veckan ska gå till att fixa och måla, hoppas vi kan flytta in till nästa vecka, skulle vara så kul!


Åkte också till Trollbäcken idag för att hämta ett bord, Mickibord och 2 st mammutstolar till Elsas rum, bordet kostar mellan 900 och 1000 kr och stolarna cca 150 kr st och vi fick allt för 600 kr!
Ja, folk kommer tycka att jag väljer konstiga färger till Elsas rum, men jag väljer det jag tycker är snyggt ;)


Kommentarer
Boel

Självklart så skall Ni göra som Ni vill och trivs. Det kommer att blir kanonbra.



kramiz

2009-10-05 @ 08:26:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0