-.-

Wow, lite respons på min inlägg...

Jag skrev inlägget för att starta en diskussion, och jag tänker inte ta bort inlägget överhuvudtaget eftersom det är inget personligt påhopp och dessutom inga namn nämda.....

Och dessutom skriver jag inte om att jag har emot unga mammor, känner själv flera unga mammor, och varför skulle jag ha något emot de, det är deras sak att bli gravida. Men det jag inte förstår är varför ska man skaffa barn när man själv inte har råd?
Jag som jobbat 1 år innan jag blev gravid, blev orolig över ekonomin. Jag kunde ligga under min gravditet vaken på nätterna och vara orolig.



Det är min åsikt, min blogg. Ingen har tvingat någon att läsa den.


Men det är iaf kul att få lite åsikte om det man skriver.



Kommentarer
Boel

Du har helt rätt, du har inte utelämnat någon, inte nämnt några namn och inte skrivit så att någon kan tro att det är just dom man skriver om. Det är det som är så viktigt. Detta är ju bara din åsikt och den har du rätt att skriva om.



Kramiz

2009-10-09 @ 19:38:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0